MITEN VOIN OLLA AVUKSI ?

Työ asiakkaiden kanssa vaatii monipuolista osaamista henkilökunnalta. Toisinaan työ asiakkaiden kanssa on haasteellista ja kaipaa ammatillista tukea ja ohjausta. Tässä voin olla sinulle avuksi.

Missä kaipaatte apua? 

1. Tyytymättömät asiakkaat ja heidän omaisensa /läheisensä

Asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen on vaativaa ja alati jatkuvaa työtä, johon koko henkilökunnan tulee osallistua. Toisinaan asiakas kokee, ettei häntä kuunnella, kohtaamiselle ei ole aikaa tai omainen on hoitoon tyytymätön. Jos tällaiset haasteet tuntuvat tutuilta, voin olla teille avuksi!
Asiakasymmärrys, tehokkaat työkalut ja käytännönläheinen konsultointi takaavat jälleen laadukkaan hoidon ja tyytyväiset asiakkaat.

2. Johtamisen vaikeus ja henkilökunnan haasteet

Jos työntekijöiden pärjääminen omassa työssä tai jaksamisessa on haaste jatkuvuudelle ja laadukkaiden palvelujen tuottamiselle, on syytä saada apua tilanteessa. Tästä kertoo myös vaikeus saada sijaisia ja henkilöstön sisäiset ristiriidat, jotka repivät työyhteisöä. Ota tilanne vakavasti ja pyri vaikuttamaan tilanteeseen. Hae apua ajoissa ja ratkaise asioita yksinkertaisin keinoin.

3. Liiketoiminnan osaamisen ja sote-tiedon puute

Uusien palveluideoiden suunnittelu ja käyttöönotto ei ole aina helppoa, etenkään sotepalveluissa. Myös liiketoiminnan kokonaissuunnittelu voi olla haasteena. Uusien sosiaali- ja terveysalan yrittäjien ei ole helppoa tarpoa lupien ja ohjeiden suossa eikä muiden virallisten ohjeiden viidakossa. Tarjoan sinulle ammatillista apua laadukkaiden materiaalien ja käytännönläheisen konsultaation avulla.

Mikä on suurin haasteenne? Missä kaipaatte apua? Klikkaa kuvaa.

Konsulttisi

Apua sinulle ja yrityksellenne tarjoaa asiakasymmärryksen asiantuntija Tarja Ahonen, joka on auttanut monia yrityksiä haastavien tilanteiden ratkaisemisessa. 

Tarjoamani palvelu pureutuu ongelmien ytimeen ja kriittisten pisteiden löytämiseen. Ratkaisut ovat olleet monesti hyvinkin yksinkertaisia: ne on vain pitänyt havaita ja ottaa käyttöön. Vahva osaamiseni on vanhustyössä ja lapsiperheiden palveluissa sekä nepsyhaasteiden selättämisessä. Olen toiminut sekä palveluntuottajana sosiaalipalveluissa Uusimaalla sekä tehnyt pitkän työuran vanhustyössä ja lapsiperheiden palveluissa. Koulutukseltani olen Sosionomi AMK ja lähihoitaja. Parhaillaan opiskelen Tradenomi YAMK -linjalla Strategiatyötä. Erikoisammattitutkinnot olen suorittanut Ketterästä tuotekehittämisestä (lean), Johtamisesta sekä Yrittäjän liiketoiminnasta (myynti ja markkinointi). Erityinen mielenkiinnon kohde on palvelumuotoilun ydinajatuksen ja työmenetelmien hyödyntäminen työn ja palvelujen kehittämisessä. 

KYSY HINNOISTA: muutoksenvoima@gmail.com


Tilaa palvelu tai kysy lisätietoja

Kysymällä et sitoudu vielä ostamaan mitään. Lisätietoja voit kysellä: muutoksenvoima@gmail.com