MITEN VOIN OLLA AVUKSI ?

Työ asiakkaiden kanssa vaatii monipuolista osaamista henkilökunnalta. Toisinaan työ asiakkaiden kanssa on haasteellista ja kaipaa ammatillista tukea ja ohjausta. Tässä voin olla sinulle avuksi.

MIKÄ ON SUURIN HAASTEENNE? MISSÄ KAIPAATTE APUA?



1. Tyytymättömät asiakkaat ja heidän omaisensa /läheisensä
Asiakkaat ja heidän omaisensa ovat ilmaisseet tyytymättömyyttä palvelujanne kohtaan. On tärkeää ja jopa lainmukaista huomioida asiakastyytyväisyys, asiakkaan kuulluksi tuleminen sekä omaisten kanssa tehtävä yhteistyö. Jos tässä on ongelmia, ota nopeasti yhteyttä ja vaikuta asiaan. Klikkaa-

2. Johtamisen vaikeus ja henkilökunnan haasteet
Jos työntekijöiden pärjääminen omassa työssä tai jaksamisessa on haaste jatkuvuudelle ja laadukkaiden palvelujen tuottamiselle, on syytä saada apua tilanteessa. Tästä kertoo myös vaikeus saada sijaisia ja henkilöstön sisäiset ristiriidat, jotka repivät työyhteisöä. Ota tilanne vakavasti ja pyri vaikuttamaan tilanteeseen. Hae apua ajoissa ja ratkaise asioita yksinkertaisin keinoin. Klikkaa-

3. Liiketoiminnan osaamisen ja sote-tiedon puute
Uusien palveluideoiden suunnittelu ja käyttöönotto ei ole aina helppoa, etenkään sotepalveluissa. Myös liiketoiminnan kokonaissuunnittelu voi olla haasteena. Uusien sosiaali- ja terveysalan yrittäjien ei ole helppoa tarpoa lupien ja ohjeiden suossa eikä muiden virallisten ohjeiden viidakossa. Älä kuitenkaan ole huolissasi vaan ota yhteyttä. Voin tarjota sinulle ammatillista apua laadukkaiden materiaalien ja halutessasi myös konsultaation avulla. Klikkaa- 

MATERIAALIEN ENNAKKOMARKKINOINTI 15.-19.9.2022!

HINNASTO TILATTAVISSA: muutoksenvoima@gmail.com


Tilaa palvelu tai kysy lisätietoja

Kysymällä et sitoudu vielä ostamaan mitään. Lisätietoja voit kysellä: muutoksenvoima@gmail.com